Mano ryto rutina su Pudrinuke

Sveikos mielosios, tikiuosi, kad dar kas nors skaito mano įrašus... Nepavyzdinga aš blogerė, nerašau labai dažnai, bet vis stengiuosi pasitaisyti... :)
Taigi, vėl susirašėmė su blogere Pudrinuke, kad reikia padaryti kokį tai bendrą įrašą ir nusprendėmė, kad tai bus ryto rutina. Kaip mums pavyko vertinkite pačios, tai pradėkime!

Prabudusi ryte dažnai mano nuotaika būna kaip šiame paveikslėlyje...


Bet praėjus 15 min po žadintuvo skambėjimo, pasiražiusi, peržiūrėjusi instagram'ą aš keliuosi iš lovos  gamintis pusryčių, prieš tai išgeriu stiklinę vandens, kartais į vandenį įsispaudžiu citrinos sulčių. 
Pusryčiai man labai svarbi dienos dalis, mėgstu pusryčiauti, lėtai, neskubėdama, palengva gurkšnoti kavą, tai lyg ryto ritualas, kuris man būtinas, o dažniausiai pusryčiams renkuosi, virtus kiaušinius, omletą arba sveiką sumuštinį su juoda duona, avokado užtepėle, lašiša ir pomidoru ir žinomą kaip be kavos...


 Taip pat nepamirštu susidėti savo dienos pietų ir įsipilti vandens, kurį gurkšnoju visą dieną. Šį kartą pietums grikiai, vištiena, pomidoras, viskas apibarstyta provanso žolelėmis. 



Atlikusi savo rytinį pusryčių ritualą, einu į vonią, ten išsivalau dantis, nuprausiu veidą, patonizuoju toniku, patepu dieniniu drėkinamuoju kremu, paakių kremu patepu paakius. 



Toliau lendu į spintą ieškoti ką apsirengti, kaip ir beveik kiekviena moteris, aš sakau, kad mano rūbai netelpa į spintą, bet aš neturiu kuo apsirengti...

Šiaip ne taip išsirinkusi ką noriu vilkėti šiandien, einu darytis lengvo kasdienio makiažo, nieko ypatingo, tiesiog veidui suteikiu gaivumo, paryškinu bruožus. Naudoju BB kremą, šiek tiek maskuoklio paakiams ir paraudusioms vietelėms, užtvirtinu kompaktine pudra, paryškinu antakius, pasirenku vienos spalvos šešėlį voko pašviesinimui, blakstienas padažau tušu, šiek tiek su bronza paryškinu skruostus ir jei norisi po akimis virš skruostų lengvai šepetėliu paskirstau ir išsklaidau šviesą atspindinčią priemonę, kad suteikčiau lengvo švytėjimo ir gaivumo. Lūpoms naudoju neutralų blizgesį. 


Plaukus dažniausiai iššukuoju, kartais susirišu kuodą arba arklio uodegą. Ir štai aš pasiruošusi eiti į paskaitas. 


Pudrinukės ryto rutiną rasite  ČIA
Gero skaitymo, 
Lattee ♥

Komentarai

Populiarūs įrašai